Przygotuj skóre na wakacje 0

Po pierwsze - Opalaj się stopniowo !!!

Jak tylko wyjdzie pierwsze słońce często popełniany jest ten błąd, że od razu po zimie bez wcześniejszego przygotowania opalamy skórę. Zapominamy, że zdrowa opalenizna jest procesem stopniowym. Należy uważać w szczególności na pierwszą wiosenną ekspozycję słoneczną, która bywa zdradliwa, gdyż przynosi pierwsze plamy pigmentacyjne i podrażnienia posłoneczne. Zawsze unikaj opalania się w godzinach od 11 do 15, gdyż wtedy narażeni jesteśmy na najsilniejsze działanie promieni UV. Nie zapominaj o kremach lub mleczkach z filtrem , najlepiej tym mineralnym, który nie szkodzi naszemu zdrowiu. W słoneczne dni pamiętaj o nawadnianiu organizmu pijąc większe ilości dobrej wody, a także chroniąc wrażliwe parte przez silnym promieniowaniem. Zatem ciemne okulary, chusty lub czapki z daszkiem są obowiązkowe!

 https://www.ambasadazdrowiaiurody.pl/

 

Po drugie - Pielęgnacja

Podstawą przedwakacyjnej pielęgnacji powinno być nawilżanie skóry. Najpierw jednak konieczny jest dobry peeling, który usunie martwy naskórek i dobrze wygładzi jej powierzchnię. Jeśli Twoja skóra jest bardzo sucha zastosuj balsamy, które poprawią jej natłuszczenie, nawilżą i odżywią. Dobrze sprawdzą się również olejki naturalne np. arganowy lub z daktylowca. Jeśli wolisz lżejsze specyfiki wybierz kremy do ciała, które podtrzymają efekt nawilżenia skóry.

 

https://www.ambasadazdrowiaiurody.pl/kremy-do-ciala

 Hitem ostatniego roku jest balsam - Lavyl Body firmy Lavylites, którego wygląd opakowania nie przyciąga uwagi a wiadomo nie od dziś że większość z nas kupuje "oczami". Balsam o którym pisze ma zaskakujący skład - olej z kiełków pszenicy, masło kakaowe, olej jojoba, gliceryna, olej z pestek moreli, masło shea, alkohol cetylowy, olej z nasion wiesiołka, mel (miód i mleczko pszczele), kwas askorbinowy, ekstrakt z aloesu zwyczajnego, poliglukozyd alkoholu cetylostearylowego, tokoferol – witamina E, ekstrakt z liści melisy lekarskiej, ekstrakt z pestek pomarańczy olbrzymiej, ekstrakt z liści szałwii lekarskiej.

Odnotowano pozytywne efekty przy :

Miejsca podrażnione, bolące i przy stanach zapalnych, osłabienie tkanki łącznej, pajączki, cellulit, trądzik, blizny, pieluchowe zapalenie skóry, odparzenia, oparzeniach, przewlekłe zapalenie stawów.

Miej ten balsam zawsze przy sobie gdy wiesz że będziesz zażywać "kąpieli" słonecznych.

 

U N I K A J  !!!!

Na wiosnę zrezygnuj z wszelkich kremów i preparatów zawierających kwasy oraz retinol. Skóra po kuracji tymi substancjami jest dużo bardziej cieńsza, delikatniejsza i bardziej podatna na zły wpływa promieniu UV.

Przez opalaniem nie stosuj zabiegów takich jak depilacja laserowa, dermabrazja, czy peelingi chemiczne, gdyż w ich efekcie skóra uwrażliwia się. Gdy przyjmujesz antykoncepcję hormonalną opalaj się z umiarem i koniecznie stosuj kremy z wysokim filtrem.

 jak przygotować skórę do opalania

A jeśli nie zastosujesz się do naszych porad i słońce poparzy Twoją skórę Ambasada Zdrowia i Urody poleca ze 100 % pewnością preparat węgierskiego wynalazcy Tibora Jakabovics - Lavyl auricum lub Lavyl auricum sensitive. Kosmetyk ten uśmierzy ból i po kilku godzinach nie będzie śladu po poparzeniu słonecznym. (preparat w areozolu - psikaj co kilka minut na miejsca bolące)

https://www.ambasadazdrowiaiurody.pl/pl/p/Lavyl-Auricum-Sensitive-150-ml-/166

 

Postaw na dietę!

Według nas - najlepszym przygotowaniem do sezonu plażowego jest dobra dieta. Najlepiej pomyśleć o niej wcześniej, ok. 6-8 miesięcy przed urlopem. Powinna być bogata w kolorowe warzywa i owoce, które są źródłem oligoelementów, witamin oraz przeciwutleniaczy. Chronią one skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników:

 

Beta-karoten

Największym źródłem beta karotenu są pomarańczowe, czerwone i zielone warzywa i owoce: pomidory, marchew, brokuły, roszponka, melon.

jak przygotować skórę do opalania

Selen

Selen jest jednym z oligoelementów kluczowych, które to przygotowują skórę do kontaktu ze słońcem i pełnią funkcję ochronną. Jest obecny w owocach morza, jajkach, mięsie i orzechach brazylijskich.

Witamina C

Będąca antyoksydantem witamina C wspaniale pełni funkcję ochrony komórkowej. Pomaga walczyć ze starzeniem się komórkowym, które związanie jest z powstawaniem wolnych rodników w czasie ekspozycji słonecznej. Żywność bogata w wit C: truskawki, kiwi, żurawina, kapusta, cytryna, mango, czerwona papryka, papaja

jak przygotować skórę do opalania

Witamina E

Witamina E pomaga chronić skórę przed stresem oksydacyjnym. W dużej ilości znajduje się w kiełkach pszenicy, które można dodawać do sałatek, jogurtów itp

https://www.ambasadazdrowiaiurody.pl/

Ambasada Zdrowia i Urody uważa, iż witaminy należy jeść przez cały rok. najlepiej od wiosny do póżnej jesieni przyjmować warzywa i owoce w naturalnej postaci a kiedy już nie ma to mamy dostę do wielu suplementów diety które wspomogą nasz organizm.

 

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl