Co należy jeść przed i po treningu?

0
279
Co należy jeść przed i po treningu

Bez odpowiedniej diety trudno spodziewać się efektów treningu. Podpowiadamy, po jakie produkty spożywcze warto sięgnąć oraz które suplementy sprawdzą się najlepiej. Poznaj kilka sprawdzonych zasad i zadbaj o wymarzoną sylwetkę.

Dlaczego dieta jest tak istotna?

Odpowiednia dieta ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia energii podczas ćwiczeń fizycznych, a także budowy masy mięśniowej. Wybór wysokiej jakości produktów spożywczych oraz utrzymanie właściwego bilansu kalorii to kluczowe aspekty, które znacznie wpłyną na uzyskane rezultaty. Nie bez znaczenia będą również suplementy. Te mogą pomóc Ci szybciej spalić tłuszcz czy dostarczyć do organizmu porcję białka.

Pamiętaj jednak, aby kupować suplementy w sprawdzonych punktach. Doskonałą propozycją może być oferta sklepu internetowego Olimp Store, który cieszy się niesłabnącym uznaniem wśród entuzjastów zdrowego stylu życia. Znajdziesz tu wiele produktów renomowanych marek, dzięki którym dużo szybciej uzyskasz oczekiwane efekty. Przekonali się o tym wymagający klienci, którzy zawsze stawiają na najlepsze rozwiązania. 

Dieta przed treningiem

Przed rozpoczęciem treningu najlepiej sięgnąć po produkty o niskim indeksie glikemicznym. W ten sposób unikniesz gwałtownego skoku cukru oraz nagłego spadku. Odpowiednio dobrane menu zapewni powolny wzrost glukozy we krwi, dzięki czemu będziesz cieszyć się energią podczas treningu, a zmęczenie nie będzie Ci doskwierać. W ten sposób zadbasz również o koncentrację. 

Jeżeli zamierzasz ćwiczyć po śniadaniu, zjedz posiłek głównie ze złożonych węglowodanów. Te dostarczają bardzo dużo energii, więc uzyskasz siły do wykonywania ćwiczeń. Ponadto są dłużej trawione. Natomiast cukry proste powinny stanowić 10% energii, więc warto je znacznie ograniczyć. Na śniadanie jogurt naturalny z garścią orzechów i owoców będzie doskonałym pomysłem – podobnie jak zakup przedtreningówki, którą możesz kupić w sklepie Olimp Store.

Posiłek przed treningiem po południu powinien być mniej kaloryczny od śniadania. Natomiast wieczorem sprawdzi się lekka przekąska z węglowodanów prostych i złożonych. 

Dieta po treningu

Po treningu najlepiej sięgnąć po produkty z wysokim indeksem glikemicznym, gdyż te organizm przyswaja intensywnie. Pamiętaj również, aby uzupełnić niedobory białka, które ma kluczowy wpływ dla budowania tkanki mięśniowej. Warto więc wybrać twaróg, jogurt, chude mięso, ryby, jaja, soję czy warzywa strączkowe. Doskonale sprawdzi się również koktajl z białkiem serwatkowym. 

Wiele suplementów, które pozwolą Ci odzyskać energię po treningu, kupisz w sklepie internetowym Olimp Store. A jeżeli dopiero zaczynasz przygodę z siłownią, nie musisz się martwić. Wystarczy, że skontaktujesz się z tutejszymi ekspertami, którzy zaproponują Ci najlepsze rozwiązania. Ponadto wygodne zakupy zrobisz bez wychodzenia z domu. Wybierz sprawdzone produkty, a wymarzona sylwetka będzie na wyciągnięcie ręki!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here