Efektywne odchudzanie

0
169
efektywne odchudzanie

Osoby usiłujące zrzucić zbędne kilogramy czasami popełniają szereg błędów, które skutkują brakiem usunięcia kilogramów lub ich ponownym przybraniem. Odchudzanie powinno być skonsultowane z dietetykiem lub trenerem personalnym, aby przyniosło oczekiwane skutki. Jeżeli jednak nie stać nas na takie posunięcie, powinniśmy sprawę dobrze przemyśleć.

Chcąc efektywnie schudnąć nie powinniśmy zażywać suplementów diety, ponieważ odpowiednie ćwiczenia oraz dieta wystarczą, aby otrzymać pożądany efekt.

Efektywne odchudzanie, polecane jest osobą które maja choć trochę czasu, aby zadbać o swoja figurę uprawiając jakąś aktywność fizyczną.

Osoby zabiegane czy takie, którym nie chce się wstać z łóżka nie osiągną zamierzonych celów. Aby skutecznie zwalczyć tkankę tłuszczową, powinniśmy na początku zaplanować nasz jadłospis na cały tydzień.

Jak wiadomo muszą być to potrawy gotowane, pieczone lub duszone.

Nie jest dopuszczalne w przypadku diety sięganie po napoje gazowane, chipsy czy ciężkostrawne sosy, jak również pieczone kotlety.

Podstawowym daniem obiadowym powinien być ryż, gotowana pierś z kurczaka oraz brokuły czy kalafior. Śniadanie dobrze,aby zawierało białko oraz węglowodany. Osoby przyjmujące białko do picia po treningu, muszą pamiętać, aby nie zostało przekroczone dzienne zapotrzebowanie.

Jeżeli cierpimy na nietolerancje laktozy śniadania możemy przyrządzać z produktów bez jej zawartości. W lodówce osób pragnących schudnąć nie powinno zabraknąć twarogów, jogurtów oraz warzyw i owoców.

Kolacja powinna być lekkostrawna i zjedzona do godziny 18.

Dobrze jest podczas diety pić zieloną herbatę, która wspomagać będzie nasze odchudzanie.

Kolejną sprawą jest aktywność fizyczna, która może być wykonywana wszędzie. Siłownia, dom czy ruch na świeżym powietrzu przyniosą doskonałe efekty, jeżeli będziemy je wykonywać systematycznie. Już 1,5 godzinny trzy razy w tygodniu, pozwolą nam na pozbycie się zbędnych kalorii. Jeżeli ćwiczymy na siłowi dobrze jest dopasować trening do naszych możliwości, pamiętajmy żeby nie robić nic ponad nasze siły i podczas treningów robić kilku minutowe przerwy. Aktywność fizyczna na otwartym terenie jest o tyle lepsze, że dotlenia nasz organizm. Jeśli nie lubimy biegać możemy wybrać się na szybki spacer lub wykonać ćwiczenia w których pomóc nam może zwykła ławka. Musimy pamiętać, że w wielu miejscach są zrobione specjalne siłownie w parkach za które nie musimy wydawać nawet złotówki.

Warto pamiętać o tym, aby nie przestawać nawet po schudnięciu diety oraz ćwiczeń, ponieważ możemy dostać efektu jo-jo.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułMakijaż cieniami
Następny artykułWarzywa to samo zdrowie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here